Fuck my liiiife

Va kvar på skolan föör länge, slutade 15.30 men seb var jag tvungen att göra klart ett bild projekt och sen gick vi till matsalen några stycken vid halv fem och åt hamburgare för idag så e se öppet hus. Sen gick jag ner på stan för att ta bussen till gymmet och fixa en grej men då träffade jag på 2 pajasar vid namn Manfred och Jonte så gjorde dom sällskap på subwat ett tag men nu e jag på väg till gymmet. Kom på att jag glömt en bok i skolan som jag ska börja skriva uppsats om när jag kommer hem så måste sen gå tillbaka till skolan och hämta den och SEN kan jag åka hem för att plugga..


KOMMENTAREEEEER
Postat av: Jenn

pusss boboboob

Svar: puuss!
lolloboberg.blogg.se

2012-11-18 @ 16:21:09
URL: http://pillowfighter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0