Kaaooozzz!

Hahaha asså jag orkar verkligen inte denna dag! Helt fucking kaos! Träffade klassen 8.20 på centralen för att ta tåget 8.39 mot Stockholm. Vi satt på de tåget i Uppsala i en och en halvtimme p.g.a. strömfel så tågen kunde typ inte gå. Tillslut gick tåget till Märsta, därifrån fick vi åka pendeltåg till jag vete fan och sen bussar in till Stockholm. Men de roliga va att lärarna typ bara övergav oss lite nu och då så de va jag och typ 9 elever till som åkte själva me en jävla massa främlingar på en buss och vi hade ingen jävla aning om var vi skulle. Sen fick vi ta en tunnelbana och vid typ halv ett va vi framme. Vi gick och käka och sen sprang vi till riksdagen lite snabbt, gjorde typ inget men fick se Göran Hägglund ;-).
Sen skulle vi ju lyckas ta tåg hem oxå som gick 16.30. Vi stod 11 pers vid perrong tre och skulle ha hunnit me tåget men så får vi reda på att tåget gick från typ 17B så vi ba jaaa! Där stod vi själva i Stockholm och fick försöka få ihop biljetter så vi oxå kunde ta oss hem eftersom att lärarna bara lämnat oss utan biljetter. Yes lixom!!

Jaja de va en ganska kul dag ändå och de e Miccis födelsedag idag så GRAAATTIIIIS!!!!!!!!


KOMMENTAREEEEER
Postat av: miccis

TACK! gillar att jag ser full ut på första bilden :)))) <3

2012-05-29 @ 19:15:31
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0