God natt världen

Så jäääävla trött! måndag idag, början på en kort och antagligen ganska bra vecka. En dag denna vecka består av friidrottsdag och en annan av operation dagsverke.
Idag hade jag på mig mina nya skor så jag satte på mig skavsårs plåster imorse för att slippa skavsår, innan jag hann gå till bussen så ramla dom av så jag tänkte att va fan jag klarar mig ju till skolan så får jag fixa de där. När jag kom till skolan så hade jag fått skavsår... Satte på nya plåster och när jag kom hem idag så upptäckte jag att de gått hål på plåstren. Misslyckat.. Har typ jätte ont nu men får försöka på nytt igen imorgon (utan de nya skorna).

Ska sova typ nu har jag tänkt för jag är sjuukt trött och ska upp tidigt. Ska till kraftkällan med Jennifer imorgon oxå för en prova på träning. Taggad!


Dagens enkla outfit: t-shirt från Rihannas konsert som jag klippt av ärmarna på, jeans köpta på JC och mina nya loafers från Tiamo (köpta på scorett).


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0