FUUUUCK!

Idag var det tänkt att jag skulle åka till Stockholm med mamma för att bl.a. hitta en klänning till balen och kanske gå på fotografiska, men, när jag vaknade så upptäckte jag att min blod vecka är kommen. Fuck. Att åka till Stockholm en hel dag första dagen av blod veckan känns inte så lämpligt (eftersom att denna dag alltid e värst) och mensvärk och aa ni fattar grejen.. Så jag känner pressen på mig att hitta en nästa helg... Igår var det exakt en månad kvar. Annars får mamma och pappa köpa tyg och en massa piercings så får jag väl sätta mig och sy en sån klänning från tags.com...


KOMMENTAREEEEER
Postat av: Maja

blod vecka?? hhahah

2012-05-05 @ 11:17:11
URL: http://nothinglefttohide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0