You and I´ll be safe and sound

Hej på er alla!
Idag har det bara varit en helt normal dag men med underbart väder! Sol och relativt varmt hela dagen så nu känner man verkligen att våren är på väg på riktigt! Kom på idag också att idag är det exakt en månad kvar till min födelsedag! Yippie!
Gick lite tidigare från skolan för att följa med min kompis på en grej. Köpte ett par nya stringtrosor idag också som matchar en bh som jag redan hade hemma. Känns bra med iallfall ett matchande underklädes set.



Dagens//Tröja/H&M//Jeans/JC//Jacka/Lindex//Skor/Converse//Solglasögon/H&M//Senilsnöre/Monki

Trosa/H&M 49.90kr


KOMMENTAREEEEER
Postat av: Jocke

Älskar tjejer som använder stringtrosor, det är ju jättefint och sexigt! :)Helt klart min favorit när det gäller underkläder...(På tjejer då, alltså;)

2012-03-13 @ 00:28:49
Postat av: Jenn

Jag älskar också tjejer som använder string ;))))))

Nejmen.. Skulle bara skriva fett snygga bilder!! :D:D



kramis

2012-03-13 @ 17:59:36
URL: http://pillowfighter.blogg.se/
Postat av: Jocke

Haha, det där var ju roligt! :)

2012-03-13 @ 20:05:37
Postat av: Jocke

Jag älskar tjejer som använder string så mycket att jag älskar TJEJER som älskar tjejer som använder string! :)



Försök bräcka det. ;)

2012-03-13 @ 20:12:51
Postat av: Jenn

Jag älskar killar som älskar killar med string som älskar tjejer med string som älskar tjejer med string som älskar killar!

2012-03-13 @ 21:28:06
URL: http://pillowfighter.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hahah asså detta är sjukt! Sorry Jocke men jag måste nog utse Jenn som vinnare över detta battle om vem som älskar stringtrosor mest! ;) Bättre lycka nästa gång!

2012-03-13 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0