Thursday night

Endast fredag kvar imorgon och sen är det helg!
Hade en riktigt lugn dag idag, på matten gjorde lärde jag mig mellan namnen på alla killar i klassen, engelskan va vanlig, no började sent med vikarie och slutade tidigt. Sen va de lunch, då passade jag, Miccis, Maja och Jennifer på att dra ner på stan för att Miccis och jag skulle köpa varsin äcklig hästmask på Teknik magasinet. Sen hade jag hemkunskapen, håltimme och slutade 2 lektioner för tidigt för att plugga hemma.
Köpte även en jeans jacka idag och 3 nagellack.

Jeans jackan är från Cubus och kostar 299kr och ja, min hästmask är värsta platt :( men den ska nog se normal ut så småningom :)


KOMMENTAREEEEER
Postat av: miccis

men ögonbrynspennen då? :'o <3

2012-03-23 @ 20:17:05
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0