Ray Ban

Måndag idag igen då. Den första dagen på en riktigt stressig och dryg vecka. Dock har varje jobbig dag någonting gott med sig som tur är.
Idag var det ingen jobbig dag förutom hyfsat med plugg när jag kom hem, idag fick jag också mina efterlängtade Ray Ban`s so hell to the Yeah!
Imorgon har vi nationella i fysik laborationsdelen. Ska också åka till trafikverket och skriva det sista provet för AM körkort. Håll tummarna för mig!! Och den bra grejen som sker imorgon är att jag ska köpa velour myskläder som jag har längtat efter.
På onsdag är det den värsta dagen. Jag ska till Katedralskolan för att göra en intervju (på engelska) och skriva ett engelska och ett matte prov för att försöka komma in på IB linjen på gymnasiet. Misslyckas jag så är jag körd. Punkt. Den bra grejen på onsdag är att jag ska åka och hämta mina runda solglasögon som jag beställt på H&M. Jag vet att jag har sagt tidigare att jag skulle hämta dom men dom hade inte kommit då, det var bara min far som hade fått för sig att de hade de men idag så fick jag sms om att dom är framme. ;-)






KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0