New lovers

Hejsan!
Idag har varit en dålig dag. Mensvärk som gjorde ont som fan och inte hjälpte piller heller. Har varit så grymt trött och bara mått uschigt så jag bestämde mig för att gå hem lite tidigare men då var jag såklart tvungen att vänta på min buss i en och en halvtimme så det blev en sväng på stan med Maja. köpte en kedja till solglasögon på monki och ett par super grymma skor från Mango som är ämnade för niornas bal. Så då blev jag lycklig!

Har köpt massa gottis idag också för imorgon ska jag åka till Romme med skolan så då är det min och Miccis undantagsdag från vår fasta på onyttigheter.

Gick och hämtade posten när jag kommit hem och såg då att jag fått ett brev från Katedralskolan där det stod att intagningsproven för IB är onsdagen den 21 mars. SÅ FUCKING NERVÖS!! Om jag failar så finns det inte en chans att jag kommer in på den linjen så nu jävlar är det bara att köra hårt!








KOMMENTAREEEEER
Postat av: miccis

det fanns inget gott godis på ica :'(

och så var skorna snygga också, sluta gör mig avundsjuk :( bög... <3

2012-03-08 @ 17:24:15
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/
Postat av: Sarah - Just nu pågår en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 150kr

Hej!



Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort värt 150 kr :) Anmäl dig gärna!



http://sarahceciliacollin.blogg.se/2012/march/tavlingen-kommer-tidigare-kunde-inte-halla-m.html#comment



ha en toppen kväll

2012-03-08 @ 18:36:28
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej, varifrån är tröjan du har på första bilden?

Kram :)

2012-03-09 @ 14:39:13
Postat av: Erika

Hej, varifrån är tröjan du har på första bilden?

Kram :)

2012-03-09 @ 14:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0