Äntligen Fredag!

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår men jag orkade bara inte. Jag var iallafall i skolan som vanligt, skrev ett kemi prov som jag hoppas gick bra och efter skolan så gick jag, Miccis och Maja till Rådhuset i Uppsala som är ett nytt shoppinghus eller vad man ska säga. Det finns en restaurang och endast dyra märkes och designer kläder. Man har ju inte råd med någonting där inne känns de som men jag tycker att det är grymt kul att de finns lite bra grejer i Uppsala nu iallafall eftersom att jag tycker att det är så kul att gå och bara titta på alla underbara kläder!

Idag så gjorde jag labben inom fysik nationella prov och spelade in trummor till låten what have I done som jag och några kompisar ska spela in till 9.ornas skiva.
Efter skolan tog jag en tur till Rådhuset igen för att kolla ordentligt på kläderna. Hittade några favoriter!

Några favorit märken och en bild på dagens.


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0