100 onödiga frågor om mig

Har man tråkigt så har man och jaa, ni orkar läsa!

1.Vilken svordom använder du mest? jävlar
2.Äger du en iPod? iPhone
3.Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.10
4.Hur många resväskor äger du? 3
5.Använder du flip-floppar? på sommaren och när jag reser till varma länder
6.Var köper du dina matvaror ifrån? mamma handlar på ICA Maxi
7.Skulle du hellre ta bilden än vara med på den? nej
8.Vilken var den senaste filmen du såg? Pretty Woman
9.Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller en kompis? en kompis
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? ett par underbara Louboutin klackar
11.Har någon någonsin kallat dig lat? ja för många!
12.Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej
13.Vilken CD ligger i din CD spelare just nu? har ingen CD spelare
14.Vilken är världens bästa artist just nu? Rihanna
15.Har någon berättat en hemlighet för dig denna veckan? I så fall, VAD? nej
16.När var det senast någon stötte på dig? 29 februari
17.Vad åt du till middag senast? gul ärtsoppa och pannkakor
18.Använder du huvtröjor? hemma i min ensamhet
19.Kan du vissla? jadå!
20.Vem var den senaste som ringde dig? min bror
21.Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? barn bergochdalbanan
22.Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? någon gör säkert de
23.Vilket riktnummer befinner du dig i? 018
24.Tittade du på tecknat när du var liten? självklart!!
25.Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? 15-20 minuter med buss
26.Hur många syskon har du? en storebror
27.Är du blyg inför det motsatta könet? det beror på men oftast inte
28.Vilken film kan du alla replikerna till? New moon
29.Äger du några popband T-shirts? nepp
30.När flög du senast? på jullovet
31.Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6st kankse..
32.Läser du för skoj skull? absolut inte
33.Pratar du några andra språk? engelska, tyska och italienska som jag lärt mig i skolan men har bara svenska som modersmål
34.Diskar du din egen disk? när någon tvingar mig
35.Har du gråtit offentligt? säkert när jag var liten
36.Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
37.Försöker du alltid lära dig nya saker? nej
38.Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja de vill jag gärna vet dock inte var eller vad..
39.Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? inte nödvändigtvis
40.Kan du kasta macka? jajamensan!
41.Har du någonsin varit på Jamaica? nej
42.Vad har du med dig in på bion? snacks, popcorn och coca cola!
43.Vem är din favoritlärare och varför? hm.. min bildlärare tror jag för hon är rolig och inte så sträng
44.Har du dejtat någon av en annan religion? nej
45.Vad har du för väder? klar himmel
46.Har du en blogg? ehh... daa
47.Vilket är ditt favoritämne i skolan? syslöjd
48.Gillar du att flyga? yes!
49.Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? omtänksam
50.När sov du senast på golvet? mitt första konfirmationsläger för ungefär 1 och ett halvt år sen
51.Vilken är din favoritdrink? san fransisco (utan alkohol)
52.Gillar du din boende-situation? slipper ju betala för den så de e ju bra! ;)
53.Vilken är din mammas hemstad? Eskilstuna
54.Vilken är din pappas hemstad? bra fråga..
55.Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5 tim mar som minst
56.Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej inte i vanliga fall
57.Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektioner? nej har aldrig hamnat i "trubbel" för de
58.Vilken är din favoritfrukt? annanas ;)
59.Äger du en digitalkamera? japp
60.Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 16! :D
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? nej
62.Tror du på liv på andra planeter? jaa
63.Vem var den sista personen som gjorde dig arg? säkert mamma eller pappa
64.Tror du att Gud är man eller kvinna? jag hoppas att han är lika manlig som en norrlänning!
65.Vad var det senaste du åt? en mjuk macka med smör
66.Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? det beror ju på personen.. så jag skulle säga att de e lika
67.Hur valde dina föräldrar ditt namn? dom tyckte att jag såg ut som en Lovisa
68.Gillar du senap? ja
69.Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? varför jag?
70.Skulle du någonsin  hoppa fallskärm? tror inte de asså..
71.Har du varit inblandad i en trafikolycka? ja
72.Har du någonsin köpt någonting från ebay? Vad var det senaste i så fall? nej
73.Tycker du om att krama folk? ja fräscha personer är mysiga :)
74.Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör de? ja
75.Vilka böcker om några har fått dig att gråta? säkert någon av twilight böckerna..
76.Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Rihanna och Mila Kunis
77.Vad är du allergisk mot? kyla och någon medicin
78.Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
79.Om du var född med motsatt kön, vad hade du hetat? Axel
80.Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? går på toa.. hehe
81.Vilket är ditt roligaste barndomsminne? när jag lekte jurasic park med min bror och våra grannar i skogen bakom vårat hus
82.Vad får dig att gråta? krossade hjärtan
83.Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? mina läppar
84.Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? mina bröst..
85.Vem är din knasigaste vän och varför? Miccis för hon e fan knäpp ;)
86.Har du gjort någonting olagligt någon gång? Vad? kört moped utan körkort
87.Vilken musikkonsert var du på senast? Rihanna i globen
88.Vad har du för färg på tandborsten? en lila, en rosa och en blå och vit
89.Har du varit med på tv någon gång? ja när jag satt i Uppsalas hejarklack i postkodskampen
90.Har du levande blommor hemma? ja dom som mamma har vattnat
91.Vilken är den dominerande färgen i din garderob? svart tror jag..
92.Har du körkort? nepp
93.Har du en bästis? nej jag har fler
94.Hur ser dina sängkläder ut? vita med svarta stora blommor
95.Vad får dig att koppla av? att komma hem enfredag och inse att nu e de fan helg!
96.När skrattade du hjärtligt senast? idag
97.Vad ska du syssla med när du blir pensionär? resa kanske?
98.Vilken var din bästa ålder? har nog varit nöjd me de flesta
99.Berätta om någonting du ångrar. jag ångrar att jag lät mig må så dåligt som jag gjorde när mitt ex gjorde slut
100.Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? tjocka i mig glass och choklad!!!


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0