Deutschland

Jag orkar inte skriva så mycket om vad vi gjorde i Tyskland men vi besökte iallafall 3 städer, Trieberg, Rottweil och Freiburg. Vi bodde på ett vandrarhem ovanför Trieberg och först så bodde det också schweizare där som pratade italienska, sen bodde de psykiskt sjuka och då menar jag inte handikappade utan på riktigt psykiskt sjuka, sen kom de en grupp feta amerikaner från Minnesota och sist några andra amerikaner från Oklahoma.
Jag fick med mig 4 saker hem från resan, 2 töjningar, en rosa snurra som är 2.5mm och en svart snurra som är 3mm. Sen så fick jag och alla ungdomsledare varsin rosenkrans och så köpte jag ett gökur i Trieberg för den staden är kända för sina gökur så jag tänkte att de var ett kul minne och nej jag ska inte ha den i mitt rum. :P
 
Triberg
typ världens sötaste
här bodde vi
man får peta i näsan på tåget om man vill!
jelly beeaans
 
 
 

KOMMENTAREEEEER
Postat av: Elsa

Vart har du köpt dina underbara Levi short? Har velat ha ett par liknande i typ evigheter nu, haha.
Hoppas du har ett bra sommarlov! <3

2012-06-23 @ 14:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0