Packing my bags

Igår så började jag med att slå upp vårat tält för Miccis jag och Maja skulle tälta på min tomt, och tro de eller ej, men jag LYCKADES!! Sen så var jag tvungen att göra mig iordning för att åka på barnkalas. Mina kusin barn fyllde 5 och 3, dom växer up så fort :´)
När jag kom hem igen så blev det att göra Hamburgare och sen så packade vi in oss i tältet. Vi var redo me chips och filmer så vi hade det riktigt mysigt! :))
 
Idag har jag börjat packa och förbereda så smått inför USA på onsdag. Jag har förberett mig inför den 15 timmar långa flygningen med tidningar ;)
 
den bjuder vi på..
haha mycket hungrig..? ;)
vad ska man säga..
packing!
 
 

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0