Björklinge centrum..?

Igår kväll så fick vi strömavbrott hemma hos mig (och typ alla lantisbor) och eftersom att jag bor på landet så har vi en egen brunn som vi får vatten ifrån men när strömmen försvinner så pumpas det inte upp något vatten så det blev en kväll utan ström och utan vatten.. Jag och min brorsa bestämde oss för att köra en springtävling runt området i ösregn (i brist på liv) och det ångrade vi.. sen så kunde vi ju inte duscha så jag hoppade i sjön och sen gick jag och la mig.
 
Idag så har jag till en början tagit det lugnt hemma, sen blev det en tyur till Björklinge badet med Miccis för att hälsa på Maja på hennes sommarjobb. Blev en kort trip dit, pga uselt väder så letat vi oss igenom skogen mot Björklinge centrum för att hitta en buss att åka hem med och hann med en preciiis.
 
När jag kom hem så färgade jag håret så att jag ser lite fräsch ut och har fortsatt packa. Börjar faktiskt få lite PANIK över packningen..
 
RUN BITCH RUN!
enda bilden från idag som ville va me och leka..
 
 
 

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0