Måndag..

Hejsan!
Blev ingen bloggning för mig igår, det hände absolut inget så jag sket i de.

Idag är det måndag igen då, kändes riktigt segt att kräla mig ur sängen imorse men jag lyckades släpa mig hela vägen till skolan. Jag gillar att man borde vara van vid näst intill 20 minus och ändå klagar som fan när det är typ 5 minus. Man ska alltid klaga på något känns det som.
Nu sitter jag iallafall nere vid matbordet och har tänkt plugga, har tyska till imorgon, matte prov någon gång denna vecka, kemi prov på torsdag och demokrati uppsats på fredag.. usch alltså!! jaja, det är väl bara att ta tag i det och få de gjort!


PÖÖSS!


KOMMENTAREEEEER
Postat av: Stephanie

sv: Då ska jag lägga det på minnet. :D

Hihi, det brukar bli så när man hänger med tjejerna.. ;)

2012-01-30 @ 19:11:10
URL: http://lmse.devote.se
Postat av: Tilly (:

Prov och läxor är verkligen det tråkigaste som finns, för tillfället slipper jag sådant och kan andas ut lite, men hujaaaah snart börjas det igen. :(

2012-01-30 @ 20:28:38
URL: http://cookievirus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0