Heaven is a place on earth with you

Hej hej!

Jag vet att jag bara har lagt upp typ super tråkiga inlägg på sistone, men jag har inte så mycket att blogga om.. Så snälla förlåt mig för det! Ska försöka bättra mig!

Idag var jag i skolan iallafall som sagt i ett tidigare inlägg. Hände inget speciellt, bara att stå ut med dagen.
När jag kom hem så kastade jag mig över mina nagellack, blev fransk manikyr inspirerat fast med en mörkröd tipp istället för vit. I Like! ;)

Tänkte dela med mig av en sångerska som jag nyligen börjat lyssna på och som jag bara älskar! Hon heter Lana Del Rey och hennes röst är h.e.l.t. UNDERBAR. Kan tyvärr inte ladda upp någon låt här på bloggen så ni får söka själva om ni har lust med det. Mina favorit låtar är videogames och born to die.

Nu ska jag göra lite läxor och sen blir det sängen. ;)


skratta så mycket ni bara vill åt bilden ;)


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0