Choklad=äkta kärlek


Titta vad som väntade på mig när jag kom hem. Snäll mor jag har. Den är försvunnen inom en hyfsat kort framtid. ;-)

Idag har iallafall varit en låång dag så jag känner att jag är förtjänt av det gottiga! Hade hemkunskap tillsammans med mina kära (maja och miccis )det vart lite halft galet men vi överlevde och resultatet blev helt okej.

Idag var det matråd för första gången och jag och miccis var taggade som få för maten på våran skolan är INTE okej så vi tänkte skapa ändring på detta. Men. så finns dessa små ungar (sexor och sjuor) som inte kommer med några allvarliga klagomål utan bara typ "jag gillar inte fisk, kan vi sluta med det?" eller krav som "jag vill ha salladsdressing" medans miccis och jag har riktigt seriösa åsikter som "kan vi få mat istället för fett och kan mattanterna sluta ta i all mat med händerna" och såna riktiga problem, men läraren måste ju ta åt sig alla åsikter så FUCK YOU!! (ursäkta mitt språk).

Annars då? jo det har väl varit en hyfsad dag, sprang och köpte hårfärg under håltimmen och snart blir det ceasar sallad till middag. möms! ;-)


hårfärgen jag använder mig av. Blir näst intill svart. Kostar 119kr.

KOMMENTAREEEEER
Postat av: Anna

sv: tacktacktack bruttan ! : ) GUD vad du läskas... Jag blev alldeles för sugen på choklad nu !

2012-01-27 @ 00:39:13
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Stephanie

En riktig "tahandomensjälv"-dag låter det nästan som! :D Funderar med på att börja färga mitt hår till nästan svart :)

2012-01-29 @ 00:02:04
URL: http://lmse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0