Baby, please remember me once more

Hej hej! Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men blogg.se appen har krånglat så jag har inte lyckats logga in. Men nu har min pappa varit snäll så jag har fått låna hans dator en liten stund. Det har inte hänt så mycket sen jag sist bloggade, har bara suttit och ruttnat i soffan typ. Men idag var jag iallafall på spa för att få en ansiktsbehandling. De var jätte skönt och kändes verkligen som att de behövdes! Imorgon är det fredag och ingenting speciellt händer då heller. Ska försöka övertala mina föräldrar att hyra Kronjuvelerna till mig eftersom att den har gått på tv i 3 avsnitt men jag missade typ 1 och ett halft för att mamma och pappa skulle kolla på typ skidåkning. Den är ganska deppig och sorglig, men jag antar att den filmtypen passar mig, det jag har sett av den tycker jag är riktigt bra! Rekomenderas! Påsöndag bär det äntligen av hemmåt igen. Ska bli skönt att komma hem och få sova i min egna säng! Men innan dess är det 3 nätter kvar här uppe.. jaja. Jag hoppas att ni har det bra och vi får e när jag kan blogga nästa gång. XOXO Lovisa

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0