When I tell ypu about my feelings

Onsdag idag då. Vaknade upp hemma hos Miccis, vi fixade oss, käka frukost och drog sedan iväg till skolan.

Hade nationella prov i svenska den muntliga delen idag. Eller vi började idag och ska fortsätta med det några fler dagar.
Efter skolan så gick jag på öppet hus på Katedral skolan. Jag funderar på IB vilket är egentligen en 2 årig kurs men dom har lagt till ett år som är pre-IB. Alla lektioner är på engelska och den är väldigt annorlunda från alla andra linjer som man söker till på så sätt som hur betyg sätts o.s.v. men den känns riktigt rätt för mig så jag får väl göra mitt bästa så att jag kommer in!!

Har duschat och ska plugga lite engelska nu då.


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0