Thursday night..

Hej hej!
Har varit en as slapp skoldag, väldigt skönt eftersom att torsdagar brukar vara proppade med lektioner och så slutar jag sent men idag så hade vi nationella prov hela förmiddagen, sen var det lunch, hemkunskap, håltimme och sen var det bara att sitta och lyssna på ett halv intressant föredrag så jag klagar inte.

När jag kom hem så duschade jag och sen kollade jag klart på submarine. Den är ganska konstig, vet inte riktigt hur jag ska beskriva den, den handlar liksom inte om någonting speciellt egentligen men på något sätt tyckte jag ändå om den.
Ska snart göra so läxan och sen blir det väl att sova. :-)


bjuder på denna gulliga bild idag då..


KOMMENTAREEEEER
Postat av: miccis

du kan va slapp.

2012-02-09 @ 21:12:01
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0