Sorry dudes

Hejsan!
Jag vet att jag suger på uppdatering men som sagt är det sportlov denna vecka och det känns lixom inte som att någon vill läsa varenda jävla dag om att "hej idag har jag varit hemma och gjort ingenting" så jag struntade i de.
I onsdags så for jag dock till Stockholm. Först va jag, mor och bror på nordiska museet och kollade på alla utställningar där, sen gick till ett akvarium eller vad man ska säga. Fanns ganska mycket coola fiskar men oxå stora jävligt äckliga saker! Sen åkte vi och kollade i lite affärer. Jag fick med mig ett par träningsbyxor och ett linne hem.

Idag åkte jag till Emma på eftermiddagen någon gång. Vi snackade skit, gick en promenad och kollade på Sex and the city 2. Är nyligen hemkommen och ska mysa ner mig i sängen med någon annan film.


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0