Fucking december

Hemma efter en lååång helg. Fick lyx skjuts hem i fredags från skolan av Manfred, han lämnade av mig så fixa jag lite sen kom han tillbaka o hämtade mig. Åkte hem till honom, fixa mat o kolla lite på film och tog en extra biltur och köpte gottis. På lördagen så åkte vi o plockade upp Lasse och Theres hemma hos Lasse för vi skulle på konfaläger. Lägret gick bra, somnade dock inte förens typ klockan 5 imorse för vi hade ett litet CS lan så de vart bara 3 timmars sömn. Efter gudstjänsten idag så åkte jag hem till Manfred igen o bara chilla.
Sitter nu hemma me glögg o lussebulle!


KOMMENTAREEEEER
Postat av: E L I N A

å vad jag gillar din blogg lovisa !

Svar: tack så mycket! :)
lolloboberg.blogg.se

2012-12-02 @ 20:24:04
URL: http://elinaarnesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0