Algot Patrik Elias

Var på dop idag då ett av mina kusin barn skulle döpas. De blev Algot Patrik Elias. Han var jättelugn under hela dopet och hade på sig dopklänning som går genom släkten. Alla mina kusiner på pappas sida har haft den plus jag och min bror och nu går den vidare till barnen. Allas namn broderas också, för- och mellannamn. Killarnas i blått och tjejerna i rosa såklart. Efter att dopet var färdigt så blev det lite fika och så.
 
Fina familjen
Finklädd var han efteråt med fluga o grejer!
 

KOMMENTAREEEEER
Postat av: Miccis

Du om någon borde veta att dopet inte är en namncermoni. Skäms på dig!

Svar: förlåt dåå!
lolloboberg.blogg.se

2012-12-09 @ 22:42:54
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0