Vegas tomorrow baby!

ojojoj var ska man börja. Ca en vecka sen jag blogga sist, tror jag, sen dess har de hänt mycket! Vi åkte till San Fransisco och jag och Linn var lite deppiga på bussen eftersom att vi inte satt på samma buss som våra spanska pojkar och bussresan tog 8 timmar men vi överlevde. Vi käkade på Hard Rock Cafe den kvällen på Pier 39. Asså de e jävligt kallt i San Fransisco så alla gick runt och frös.
På lördagen så åkte vi till Golden Gate bron, åkte runt lite i San Fransisco till bl.a. Haight Ashbury där hela Hippie grejen startade en gång i tiden och de va fullt av massa skummt folk där så dit åker jag INTE igen. Vi gick även förbi Croket street och på kvällen gick vi till Union square. På kvällen så var jag med Cesar eftersom att det var våran sista kväll tillsammans. Fällde några tårar och gick och la mig.
Hade ont i magen hela söndagen för att jag var så jävla ledsen men hade några bra sista timmar med Cesar. Så fort jag hade sagt mitt sista hejdå till Cesar så gick jag på bussen och störtgrina större delen av resan tillbaka till Long Beach.
 
I måndags åkte alla andra spanjorer så då fick jag trösta Linn och Mathilde men vi har bestämt oss för att njuta och vara glada sista veckan så vi har kul ändå!! Jag har dock pratat med Cesar varje dag men saknar honom så sjukt mycket ändå.
I tisdags så åkte vi till Laguna Beach på efgtermiddagen. Jag och tjejerna fick naglana gjorda och så åt vi liite för mycket mat på Johnny Rockets.
Igår var jag på stranden med Linn, närmare bestämt Bellmont Shore och idag var det graduation och OS i roliga lekar alla länder mot varann. 
Snart ska jag och Linn gå till McDonald´s och äta och sen packa inför Vegas imorgon. TAGGAAA fast de kommer va nästan 40 grader där..
 
åkte genom öknen på väg mot San Fransisco
saknar dessa GALNA spanjorer!!
hahahaha....
croket street
going on a boatride around Alcatraz and under Golden Gate bridge
San Frasnsisco!
Alcatraz
back on campus
färgar håret, spanjorerna började kala mig blond så jag kände att de va dags.
Laguna Beach
och en jättefin halv random bild :*
 
 
 
 
 
 

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0