vad fan ska jag skriva då..??

Hann inte riktigt blogga igår för när jag kom hem så hade vi mormor och morfar på besök.
 
Jag hade de jättetrevligt och kul i Stockholm med Linn och Mathilde. Vi åkte ner till city, gick runt lite i Gallerian, fika på Wayne´s coffee och gick och hyrde filmer och köpte godis för en mysig filmkväll. Jag var astrött, har typ inte riktigt blivit av med min jetlag riktigt än och dom andra blev väl också småtrötta så vi örkade bara kolla på en film men men.
Igår så vaknade vi närmare 11 tror jag, käkade frukost och fixade till oss.Jag och Linn åkte in till Stockholm lite innan Mathilde för hon hade lite att fixa så Linn och jag gick runt i rikemans butikerna och lekte rika. Sen vid 3 kom även Mathilde och då tog vi en sväng på ung 08 (usch för stockholmare, fjortisar och stockholmsfjortisar!). Jag träffade iallafall på min absoluta favorit bloggerska, Angelica Blick så de gjorde min dag!! Tog tåget mot Uppsala vid 5 och aa de va väl allt.
 
LOVE YOU GUYS <3
 
 
 

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0