Pizza time!

Måndag, vilket betyder skola. Som tur var så är min tyska inställd den här veckan så jag slutade 14.30 istället för 16.00 ;D Finns väl inte så mycket att säga om dagen.. JO! Min historie/ekonomi lärare e så jävla skön!! Hon är en bra lärare och tycker att det är okej om man äter på hennes lektioner, de började me att några köpte kakor och åt förra veckan men idag gick 4 stycken och köpte pizza och satt och åt på historie lektionen.. asså wtf!?!? Grejen e den att de gjorde verkligen inget så nästa gång ska jag komma på något ännu värre.. ;)
 
Sen så har även föräldrarna mina köpt en tomt i Skåne typ jättenära havet som de ska byggas sommarhus på så ikväll skålas de i champagne (för dom som e 18 och över alltså för alla utom mig..) :D
 
mmmuuumms eller vad söger ni!? ;)
 
 

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0