Här va man spontan!

Idag började jag me att bara ta de lugnt, försöker bli av med jetlag och lite så. Sen fixade jag till mig lite och tog moppen till Miccis (som jag saknat moppen min!) och sen kom även Jennifer. Kärt återseende, hade inte träffat Jennifer på 6 veckor och Miccis på 4 så de va kul! Varsin present fick dom också från Victoria´s secret bara för att jag är så snäll! runt 8 halv nio så drog vi ner till stan för att kolla på utomhusbio på studenternas, det var kallt men mysigt ändå, filmen va Tintin. Träffade på Saga där också så de va ju trevligt! Nu är jag hemma igen och ska snart gå och dö i sängen. Imorgon ska jag träffa min väldigt saknade vän som bor i Karlskrona men är på besök i Uppsala så oj vad kul de ska bli!! Träffade henne senast i julas så de va ju ett tag sen.
 
ÄLSKAR ER!!!!
 
 

KOMMENTAREEEEER
Postat av: miccis

älskar dig med! ska bo i mina nya underkläder resten av mitt liv typ :))))) PUSS! <3

2012-08-09 @ 00:59:44
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se
Postat av: Jenn

Älskar dig errrrrrr, pusss skallebabes <3<3<3

2012-08-09 @ 12:39:08
URL: http://pillowfighter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0