fuck this shit

Tillbaka i trista Sverige. Kan inte påstå att de e skönt att vara hemma eller något sånt för jag grät när planet lyfte  och jag vill bara tillbaka nu nu NU!! Sverige är ingenting jämfört me Kalifornien och Long Beach, Kalifornien är mitt hemma, Uppsala e Uppsala men Long Beach är hemma. Känns supertrist att vara tillbaka, ja det blir kul att träffa alla mina skalliga kompisar igen men asså att bo i lilla Uppsala och lilla Sverige, näää säger  jag bara. Fuck. This. Shit.
 
blir bara lite bilder från facebook för jag pallar inte gå igenom alla mina bilder nu, är totalt mindfucked för klockan enligt mitt huvud och min kropp är 14.37 men de e mörkt utanför fönstren så jag ba waaat?
 
Las Vegas
SanFransisco
OS på campus
washing time
going on the partybus!!
another day in Las Vegas
 
 
mer bilder får ni när jag pallar
 
 
 
 

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0