chrocket on chrocket

Idag var första dagen med riktiga lektioner. Vi hade egentligen lektioner igår också men dom räknas inte för vi gjorde typ absolut ingenting.. förutom att prata om Kardashians.. iallafall! Vi började halv 9 som vi kommer göra varje dag, hade lite olika lektioner. Matte läraren krånglar till saker, svenska läraren är bara.. usch.. engelska läraren verkar snäll och bra och jag är lite rädd för vår fysik lärare.. Vi  har redan fått 6 läxor tro de eller ej varav 4 är fysik läxor. Vem ger ut 4 läxor på en och samma lektion!?! Jaja så är de att gå IB antar jag, de e bara att bita ihop och göra skiten!
 
 
Svart långkjol från JC // Vitt chrocket linne från USA // Svart chrocket väst från USA  // Svarta converse

KOMMENTAREEEEER
Postat av: Maja

haha du som har skolan mest av all får massa läxor :* Själv har jag grymma lärare och lektionerna är mycket bättre och roligare än på katarina :)

Svar: jag vet, liite för mycket plugg men de visste jag ju :) <3
lolloboberg.blogg.se

2012-08-21 @ 17:34:11
URL: http://nothinglefttohide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0