Time

hej!
asså chit vad tiden bara flyger iväg, imorgon e de ju för fan redan första december! heelt galet!
idag så skulle jag egentligen gått på ku men de blev ändrade planer för min kompis va tvungen att plugga. istället täffade jag mamma på stan för o hjälpa henne hitta julkklappar till min bror. hon kände sig nog snäll idag för jag fick fika, underkläder o lite annat trevligt. :) min mamma har oxå varit snäll o fixat sladdar så jag kan koppla min dator till tv.n så jag o mina kompisar kan kolla på paranormal activity på fredag.



XOXO Lovisa

KOMMENTAREEEEER
Postat av: miccis

tyvärr lovisa men det stavas SHIT. <3

2011-11-30 @ 21:43:13
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jag har lärt mig att de stavas chit :(

2011-12-01 @ 16:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0