Maja 15 år!

hej!
idag e de ingen vanlig dag för idag e de Majas födelsedag!! hon fyller nämligen 15 år! jag hoppas verkligen at du har haft en någorlunda bra dag trots att det var vanlig skoldag. Älskar dig otroligt mycket! Puss o Kram på dig på din stora byxmyndiga dag ;) <33


jag o maja

fina maja, hoppas att hon inte dödar mig för bilderna, men om jag plötsligt försvinner från jordens yta så vet ni varför!

XOXO Lovisa

KOMMENTAREEEEER
Postat av: Maja

Guuud va ful bild där i slutet hörrudu!

Men vad glad jag blir :D Tack så jätte mycket och jag älskar dig med kära syster!! :* :D

2011-11-14 @ 21:29:48
URL: http://majasreality.blogg.se/
Postat av: Lovisa

nej den va ju jätte fin! kyss :*

2011-11-15 @ 06:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0