eurovision..?

hej hej. ikväll e de eurovision men har inte bestämt mig än om jag ska kolla eller inte..

idag hade jag tyska prov och jag tror och hoppas att de gick ganska bra faktiskt :) sen efter lunchen så hade jag håltimme för italienskan va inställd så de va extra lång lunch så jag och maja gick till domkyrkan och sen på stan.

imorgon ska jag till doktorn och kolla på hjärtat edtersom att jag har ett hål typ mellan 2 kamrmar, de va typ i 2.an eller 3.an sist så de va ju ett tag sen men då gick jag varje år. aja, lika bra o få de gjort :p

imorgon e de nattvandring me konfan, ska bli skoj, men jag fattar inte vad de e me mina konfa ledare för de enda vi gör e och gå jätte långt typ hela tiden. första lägret va o gå 2 mil.. men så långt ska vi inte gå imorgon iaf. :)


utanför domkyrkan me lite gött dricka ;)

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0