balingsta+norra hagunda=njaaa....

min konfa grupp (balingsta) träffade norra hagunda idag för vi ska åka med dom till tyskland så vi skulle typ lära känna varann. deras präst va typ jääätte pinsam, vi typ körde pinsamma lekar och danser elr nått, de skämmigaste jag gjort på länge typ. :p aja, de e väl bara o vänja sig, lär bli så typ hela veckan i tyskland.

igår va min släkt på besök för att fira min pappas 50 års dag och vi hade boule och kubb turnering och i familjen boberg tar vi tävlingar på blodigt allvar så när jag och min kusin vann över min pappa och min andra kusins man i boule (och dom e jävligt bra på de!) så kändes det SÅÅÅ JÄÄVLA BRAA! ;D :D <3


hihi, älskar den här bilden ;) <3


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0