what are words if you really don´t mean them..

hej, jag vet att jag inte har lagt upp några bilder från tysklandsresan, förlåt för det! men jag har inte listat ut hur jag får in bilderna från kameran till datan än så tyvärr blir de nog inga :(

i lördags så gifte sig min syssling men vi var inte bjudna på festen och det efter men vigseln gick vi på och det var jätte fint och dom va jätte fina.

i söndags så va jag i stockholm för att köpa en konfirmations klänning efetrsom att den jag sydde inte blev så bra och sen köpte jag oxå skor och en söt necessär från marc by marc jacobs :D

igår var det konfa läger och sen på kvällen så åkte jag hem till en super gullig pojke som jag träffat och så kolla vi bara på film och mös/myste (vad de nu heter :p) hela kvällen :)

idag var det oxå konfa och idah tänkte vi nästan klart hela konfirmations redovisningen, den blir nog halft kaos men väldigt rolig så det ser jag fram emot! ;)

 



puss<3


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0