DUMMA BUSS!






snodde min brors kamera och fotade lite trevliga bilder ;)<3


idag e du ju fredag (så hiimla skönt!) helt vanlig skoldag men bussen jag tog hem va trasig så de tog en timme att komma hem istället för en halv timme... JOBBIGT!! jag höll fan på att få köld skador och tinitus att något jävla tjutande ljud på bussen men jag kom ju hem till slut iallafall.:)

mamma och pappa skulle till några så jag och min bror e ensamma hemma som förra fredagen så mamma köpte mat på max till oss.
som vanligt så har jag ingenting planerat på mina fredags kvällar förutom att äta chips och titta på tv (för jag e en
 tjockis ;p). men de e ju alltid trevligt me lite fredags mys.



ha dä bra/lollo

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0