PANCAKES! :D


möms!



första dagen på andra skolveckan... usch! kan de inte bli sommarlov snart!?... jaja.

idag hände de inget speciellt i skolan (som vanligt) men min bror har namnsdag för idag har alla Antonar och och Tonysar namnsdag så GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN ALLA ANTONAR OCH TONYSAR!!

idag när jag kom hem från skolan så gjorde jag amerikanska pannkakor helt själv för någonting måste jag ju äta till frukost. ;p så himla stolt! asså jag e konstig jag kan inte göra svenska pannkakor, de e fan jättesvårt! ska inte pannkakor vara typ världens enklaste sak att laga eller något men för mig går de bara me amerikanska pannkakor. :( fast dom e ju oxå goda ;)<3

ha dä bra/lollo

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0