Julklappar!





lalalala... jag tappade inte alla kladdiga fettiga pannkakor på min dator och lyckades ta en bild samtidigt, nej då...


först vill jag bara säga förlåt till min goda vän maja för att jag inte har bloggat sen i söndags för att jag vet att hon e lite besviken på mig;p så förlåt maja. men anledningen till att jag inte har bloggat e att det inte händer någonting i mitt liv just nu som är värt att blogga om.

men igår va de ju skola igen efter helgen så vi började me hu (so) och sen efter det så va musiken inställd så då hade vi håltimme och lunch och sen hade vi vikarie på engelskan vilket var lite bittert för annars hade vi ju haft håltimme då också och eftersom att vi slutade efter engelskan så va det ju lite extra tråkigt att vi hade vikarie för annars hade vi slutat 10:40. men jaja, livet e hårt, vad ska man göra. :p

men idag har det inte hänt någonting alls typ, vi hade idrott och eftersom att jag var "målvakt" när vi spelade fotboll så sköt ju alla bollar på mig... aj. sen när jag kom hem så stekte jag amerikanska pannkakor som jag ska äta till frukost.


ha dä bra/lollo

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0