daamp!




just nu läser vi böcker både i engelskan och svenskan vilket e lite lagom kul eftersom att jag HATAR att läsa ocg specielt ungdoms böcker (som vi läser på svenskan) och good night mr. tom (som vi läser på engelskan).
på svenskan läser vi sandor slash ida och jag hatar ungdomsböcker för alla e likadana, alla handlar om en eller flera tonåringar som har problem med familjen och att dom e den enda oskulden kvar i klassen eller att dom har haft sex med någon pervers typ som dom hatar eller något annat problem som man bara inte kunde bry sig mindre om!
och anledningen till att jag hatar good night mr. tom e att först såg jag filmen, sen hörde jag den på cd bok, sen hade vi den som högläsningsbok i 6.am och nu måste jag läsa den själv! asså den e bara så förfärligt dålig, tråkig och jag bara HATAR den sen jag såg filmen! men tyvärr så finns det ingenting att göra åt saken. :(


ha dä bra/lollo


PS. anledningen till att mitt senaste blogginlägg hade rubriken "julklappar" e att jag ska få julklapparna från mina kusiner imorgon. :D

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0