Bio me Maja



jag beklagar så HIMLA mycket för den dåliga "dagens outfit" bilden men jag orkade inte leta efter en bättre kamera.



Va på bio me min kompis maja, vi kollade på harry potter och dödsrelikerna del 1. jag e JÄTTE glad för att den inte va i 3D för de fans faktiskt en del obehagliga/lite läskiga scener.jag tyckte nog att de va den bästa harry potter filmen hittills men jag stör mig så sjukt mycket på hur fula alla e i harry potter filmerna, jag menar dom flesta skådespelarna brukar ju va riktigt snygga och hot hot HOT! men inte i harry potter... de e lite bittert tycker jag.

aa, idag har de inte hänt så mycket mer, vi har "kastat" ut julen eller hur man nu säger och så har jag krossat vårt pepparkakshus. :) nu sitter jag bara som en liten tönt vid datan och gör ingenting vettigt av något slag men någon ska ju göra de oxå...

ha dä bra/lollo

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0