Last Night

god morgon gott folk!
igår kväll så kom lite tjejkompisar hem till mig, jag lagade 3 rätters middag och sen så kollade vi på paranormal activity. super fina tjejer och en helt underbar kväll! på fredag så drar vi hem till henrietta så får hon vara kvinnan i köket för en dag.
nu sitter jag o käkar frukost och snart ska jag och min familj bege oss iväg mot stockholm för julmarknad på skansen o lite allmän shopping. alltid lika kul o åka till stockholm. ;)
när jag kommit hem sen så ska jag dra iväg hem till edward där även Miccis väntar så ska vi ha de trevligt hade vi tänkt. :)


fina tjejor

yyyeah

jag o jennifer

movie time

XOXO Lovisa

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0