Julfix

Hej!
Idag så har vi tagit in granen, nu är den klädd och lyser. Vi har också satt upp lite tomtar här och där i huset och håller på att koka julkola och julknäck.
Har även hunnit med att måla om naglarna mina. Dom blev mörkröda, ett nytt lack som jag fick igår i min paketkalender.

Det har varit en riktigt skön helg tycker jag. Lite sorgligt bara att om en vecka idag så är julen redan över.. Men nu ska vi inte tänka så.

Imorgon så börjar sista skolveckan med att åka till fyrishov med klassen och en parallelklass och göra något tråkigt. Men de är väl bättre än en vanlig skoldag kan jag tänka mig. :)








XOXO Lovisa

KOMMENTAREEEEER
Postat av: miccis

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA! JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖÖÖÖÖÖÖR! bild två! HAHAHAHHAHAH! <3

2011-12-18 @ 19:12:55
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/
Postat av: Lovisa

tycker du inte att jag e vacker..? :(

2011-12-20 @ 15:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0