Jävla pepparkakshus..

Nu e jag hemma efter en mysig kväll i balingsta. Va lite rädd för att Lasse skulle köra ihjäl oss, han ville nämligen sladda och hade redan kört i diket en gång innan han hämta mig men som tur var så överlevde jag. ;)
Pepparkakshuset jag gjorde blev kaos.. sockret som vi skulle limma ihop med stelnade så då tog jag kristyr/glasyr (vad e skillnaden?) istället men det höll inte så de slutade i ruiner tyvärr.. Men som tura var så blev Alicias desto bättre. ;)

Nu ska jag sätta mig framför tv.n och bara slappa, känns sååå skönt med jullov imorgon så jag kan sova hur länge jag vill!


jaja, får väl satsa på attpynta familjens pepparkakshus imorgon istället.. :)


XOXO Lovisa


KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0