Helg!

Asså fy fan vad skönt med helg! Bara 4 vanliga skoldagar kvar känns sååå skönt!!
Igår va jag iallafall på middag hos Henrietta med Maja, Miccis och Jennifer. det var verkligen super god mat och sen tjocka vi i oss godis framför lite idol och lite film och mycket skvaller och prat såklart ;)
Idag så ska jag fixa lite smått hemma, ner på stan en snabbis också och träffa min saknade vän Jessika som är tillbaka i Uppsala över helgen och så ska jag försöka hinna med o färga håret också, börjar få en riktigt fin utväxt nu.


äcklig mobil bild på mig och miccis från igår.

XOXO Lovisa

KOMMENTAREEEEER
Postat av: miccis

blä :(

2011-12-10 @ 13:43:31
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0