Denim

Hej! idag så var jag på stan lite kort efter skolan för att köpa hårfärg och julklapp till min bror. Sen mötte jag upp Frida för att vi skulle ta bussen mot fyrishov. Först käkade vi mat på Java med vänges ku och sen gick vi vidare mot fyrishov för en kväll med bowling! Super kul var det! Kan inte påstå att jag var bäst men jag var heller inte sämst. Ganska stolt faktiskt. ;)
Nu har jag kommit hem och ska nog hoppa in i duschen en snabbis och sen bär det nog av mot sängen.


Dagens otfit: Skjorta, mammas gammla, / T-shirt, Bik Bok / Jeans, JC / örhängen, ur och penn / klocka, Marc by marc jacobs

XOXO Lovisa

KOMMENTAREEEEER
Postat av: Jenn

Du har så JÄVLA SNYGG KLÄDSTIL din bajs <3

2011-12-13 @ 18:41:02
URL: http://pillowfighter.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Taack! men jag måste nog säga att du har aningen snyggare! ;) <3

2011-12-13 @ 20:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0