tjolahopp!

idag va de en seg men ändå helt okej skoldag. efter skolan så sprang jag på stan me några poolare. hade siktat in mig på en super fin stickad tröja från gina me usa.s flagga på men den fanns bara i medium och de såg tyvärr för stort ut :( men jag köpte iaf en svart cake eyeliner från make up store, en blå stickad tröja från carlings och ett monki monster ;)
när jag kom hem så bytte jag ut mitt snygga men super dryga skrivbord mot min farmors gammla eftersom att mitt gammla bara bestod av en skiva som låg på 2 grejer så de levde sitt eget liv typ men nu känns de bara så rätt och så skönt me ett bord som står still ;)

lyckades tyvärr inte hitta några bilder på någon av tröjorna så de blir webcam ;)



god natt på er<3

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0