slapp dag

i måndags hade vi suuper skoj! lite bilder blir de självklart ;) vi badade, spela kubb, grilla korv och bara chilla, och snart e de klassresa till gotland så de lär ju bli minst lika skojit!!

igår så va jag och klippte mig men bara topparna sen åkte jag hem till min kompis och chilla lite där och sen hem igen, och när jag skulle sova så hade de klättrat in en jättestor gräshoppa i mitt rum, den va typ 7 eller 8 cm lång, ÄCKLIGT!

idag ska jag bara va hemma och läsa lite till i moppeboken eftersom att kursen börjar imorgon.

juste! mina underbara vänner fixade så jag får in bilderna från kameran till datorn så nu blir de riktiga bilder!! :D







 lite fina bilder ;)


KOMMENTAREEEEER
Postat av: miccis

så sjukt kul alltså! :D<3

2011-08-10 @ 13:34:58
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0