fjällen

förlåt förlåt FÖRLÅÅÅT att jag inte bloggat på superlänge, men jag har varit i fjällen och där har vi tyvärr inget internet så de gick inte.
vi åkte upp första dagen på lovet och jag längtade bara hem hela tiden för det finns inget att göra där. men vi åkte lite slalom skidor, trots mina protester men det var helt okej faktiskt typ dom 2 första dagarna sen blev det drygt.
typ på onsdagen så fick vi jätte fint väder och sen i onsdags har det varit upp till 20 grader så jag lyckades faktiskt sola en hel del :) kändes lite fel bara att gå runt i underkläder bland snön...
men nu e jag ÄNTLIGEN hemma. synd bara att de e skola imorgon. men jag har räknat ut att det e bara 6 och en halv vecka kvar till sommarlovet. :D


hejdå/ lollo

KOMMENTAREEEEER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0